onsdag, februari 13, 2008

Vinnarna är!

Suttit och läst igenom bidrag till tävligen och det var svårt att välja ut 5 st som skulle få 2 biljetter var.
men här kommer vinnarna med bästa motiveringarna:

Linn med motiveringen:Självklart vill jag ta med min pojkvän som får panik ångest på alla hjärtans dag. Med det här kan jag visa att man inte behöver överdramatisera det hela. Det räcker med en mysig film + popcorn på bio:)Så han inte får sån prestationsångest haha.

Charlene med motiveringen:Jag hade tagit med min pojkvän och se filmen, firar vår 2 årsdag i anslutning till alla hjärtans dag så hade vart perfekt :)

Teddy med motiveringen:Ohhh men självklart vill jag ta med min älskade fästman. Som står ut med mig och alla mina brister :) You know what I mean. Passande titel till passande känslor:)

Evelina med motiveringen:den jag vill ta med om jag vinner är min blivande make eftersom vi är så fattiga nu i och med bröllopssparandet haha =) Nej så illa är det ju förstås inte, men du förstår nog att man hellre håller i pengarna till det! Hur som får jag nästan aldrig med honom på kärleksfilmer men jag gissar på att om han slipper betala så kan jag nog få lite biomys med min älskade trots allt =)

Ammie med motiveringen:Jag tar med mig min älskade sambo och pappa till våran son om jag vinner :) Fira alla hjärtans dag, våran 2a förlovningsdag och min födelsedag. Kan väl inte göras på bättre sätt en till en mysig film på bio :)

Grattis tjejer,nu ber jag er att snarast maila era adresser till angels_blogg@hotmail.com så ni får biljetterna snarast möjligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa va glad jag blev nu :)

Anonym sa...

Weii vad kul :D