onsdag, februari 13, 2008

Hjälp!

Okej i går var jag jätteglad över fotograferingen jag vunnit,men i dag är jag orolig *s*,tänk om jag inte gillar sminkningen jag får?Tänk om jag är för stel framför kameran?Senast jag gjorde detta var det en tjejkompis som hade funnit sin egen fotograf.
Lätt å slappna av med honom vi lärde ju känna varandra ganska snabbt tack vare henne + att vi diskuterat lite ang fotograferingen.
Nu är det 2 främlingar som jag inte känner *s*,om inte flera.
Tänk om jag inte ens gillar fotografen?haha.
Jag kan inte ens fatta att jag vann,undrar om det berodde på ögonen?*s*
Ni kommer såklart få följa med backstage och alla förberedelser.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer säkert gå bra! Våga säga vad du gillar och inte :) Kick ass!

Anonym sa...

tack ännu en gång gumman! jag blev verkligen superglad, ÄLSKAR att gå på bio =)

spännande med fotograferingen! du kommer säkert bli jättefin men är det något du inte gillar med det dom gör kan du säkert framföra lite egna önskemål =)

hoppas på smakprov på bilderna sen =)
kram

Ida sa...

Åh vad spännande! Komemr säkert gå jättebra, och så roligt också!

Anonym sa...

det går nog toppen;)

Angel sa...

Linda:Tack för uppmuntran =)

Evelina:Det kommer absolut komma smakprov,om allt lyckas *s*.

Ida:Jo det blir nog bra =)

LinnRuby&Millan:Tack så mycket =)

Anonym sa...

Ohh tack så mycket tjejen för vinsten :) Gud vad glad jag blev när jag öppnade bloggen denna morgon:) Tack tack tack! Så klart att du kommer att vara skitsnygg och att det går bra :) Bilder vill vi gärna se sen :) Jag skickar ett mail med min addres snarast:)

kramis på dig