torsdag, februari 21, 2008

Du är saknad!

Denna katt fanns i vår familj i ca 15 år,och är nu enormt saknad sen vi fick avliva honom då han blev sjuk :(
han kom till oss som hittekatt och trots mammas allergi tog vi emot honom och han blev en stor del av familjen.
Barnvänlig katt och så älskad.
Efter att ha gett oss lycka och skratt i många år blev han sjuk,det togs beslut om avlivning,när jag hörde orden rann tårarna som jag vet inte vad. Och jag glömmer inte dagen,tårarna ranna hela familjen var ledsen.
Jag kunde inte sluta gråta,han låg i mammas famn efter sprutan,där satt hon och pratade med honom tills hans somnat.
Du var/är så älskad,vi kommer aldrig glömma dig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ush ush ush - vad ledsen jag blir av att läsa om eran kissekatt. Han fick säkert 15 underbara år med er. Saknaden kommer alltid att finnas där dock. Djur är guld värda.

Anonym sa...

usch vad hemskt.... man fäster sig verkligen nåt otroligt vid sina djur! vill inte ens tänka på den dagen det är dags att skiljas från mina små hårbollar...

kram

Anonym sa...

Usch vad hemskt. Jag kan bara ana hur jag skulle känna mig om någonting hände med min lilla kissekatt... :/

Anonym sa...

du har helt rätt tjejen - man kan inte hålla de små liven här på jordelivet för att behaga oss själva. erat beslut var helt rätt. Ni gjorde det av kärlek och omtanke och nu slapp kissekatten lida något mer. Ett collage är fint. Det har jag på våran förra vovve som minne :)
Hoppas du har en okey kväll nu.

stor kram