fredag, februari 08, 2008

♥Gossip girls♥

Kom nyss på att jag saknar min bästis,så himla mycket.
Vår vänskap starta första dagen på gymnasiet,sen dess har vi skvallrat så fort det funnits något att berätta.
Vi umgicks hela tiden under 3 år sen kom studenten,kan ju lägga till att i min studentmösa står ett stort "älskar dig",inte svårt att lista ut vem av alla som skrivit det?*haha*
Man skulle ju kunna tro att en sån tajt vänskap blir lite skakig när man nu på senare år bor flera mil i från varandra.
Men inte vår,så fort vi behöver den andres råd så ringer telefonen,sen urartar samtalet.
I kväll tror jag båda behöver råd från den andre.det var ett tag sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med en sådan nära vän ;)

Anonym sa...

Jag är likadan med min bästa kompis, men vi blev vänner redan i 6:an :)