måndag, februari 18, 2008

Tacka era närmaste!


Jag utgår från mig själv men tacka era närmaste och framför allt er partner,i bland kan man behöva en push och då finns dom där.
Det är dessa du pratar med om dina djupaste känslor,det är inte alltid dom förstår men det är det att dom finns där och lyssnar som gör sitt.
I mitt fall är det denna som fått mig att inse att jag måste ha hjälp,jag kan inte göra detta själv,som jag trodde.
Att han står där vid min sida 24/7 är helt otroligt,han har stått ut med mina känslosamma utbrott,jag kan inte tacka nog mycket.
Förhoppningsvis förstår han vad jag menar,ja han förnekar att han läser bloggen men jag råkar ha bättre koll än så och vet att han kommer läsa just detta.
Att du tror på mig,betyder allt,även om jag inte alltid är så lätt att förstå sig på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad fint skrivet! känner igen mig i mkt av det du skriver 0)
han blir nog jätteglad av dina ord!
kram

Anonym sa...

Mycket bra innlägg tjejen. Att inse att man behöver hjälp är bland det största steget du någonsin kan ta. Det är underbart att ha sina närmaste som stöttar och förstår :)
Nu kan vi bara gå framåt :)

stor kram på dig.