söndag, februari 17, 2008

Imitationer!

Herregud att folk kan skriva elaka kommentarer vet väl alla vid detta laget,nu sökte jag dock på youtube för att hitta klippet från Nyhetsmorgon å vad fann jag? MASSA videos med tjejer som imiterar Stina-Lee.
Är detta nya grejen att håna bloggare ju större dom blir?
Känns ju tacky att folk verkligen kan sjunka så här lågt.
Att det sen är tjejer i alla klipper är det ren avundsjuka?Jo det verkar inte bättre om man inte kan annat än att stå hemma och imitera bloggerskor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja herregud att de orkar?? är de bättre själva då?? dumgökar...

men LAAARSSON-klippet var ju roligt däremot =) ska visa F när han kommer hem! haha...

kram

Anonym sa...

hur gamla är dina kissar?

Anonym sa...

Jag tycker att det är skittrist med denna bloggmobbning. Jag förstår inte meningen med det.

Anonym sa...

Jag förstår inte att de orkar hålla på. Jag tycker det är skittrist med denna bloggmobbning.