torsdag, september 06, 2007

It has arrived!


Så kom det äntligen fram,mitt paket från Shopaholics rea.
3 bastoppar från petit bateau och jag är supernöjd dom sitter jättebra verkligen.I vanliga fall kosta dom 239:-/st men så var det 70% rea plus att om man skrev Modette som kod fick man ytterligare 20% så det är rena fyndet,sen blev det nåt fel med min beställning så min farfars tröja hade tagit slut,stor besvikelse då jag älskar farfars tröjor men efter att ha fått min order är jag jättenöjd + att jag får 15% rabatt (tror jag det var) nästa ggn jag beställer därifrån och jag slapp betala frakt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Betalade du med kort när du beställde? Det gjorde jag o jag skulle vilja veta om du fått tillbaka pengarna för frakten och kläderna som var slutsålda. Beställde åtta plagg men fyra var dessvärre slut i lager. Ha d gött!

Anonym sa...

De ser urhärliga ut, och det är alltid trevlig att göra superduperfynd!

Anonym sa...

synd för alla er som inte fått alt ni skickat after.
kolla in på caroucell grev turegatan 24 de har 50% veckan ut på petit bateau.
eller min webb shop
glada hälsningar helena