söndag, september 16, 2007

10 min for a perfect hairday!



Här är en bild på mig från i går,är så nöjd med håret och tänkte därför tipsa lite för det finns säkert fler än jag som har självlockigt hår och ofta använder plattången nåt som tar lång tid och har man inte tid så är detta ett jätte snabbt tips som ni ser på bilden så funkar det då håret är rakt. Jag har tidigare tipsat om denna Schwarzkopf straightening balm och den blir mer och mer min favorit i går hade jag bråttom så efter duschen tog jag lite sånt i håret och redde ut det noggrant genom hela håret sen med hjälp av borsten föna jag håret och borsta det rakt.På 10 min gick jag från självlockigt till rakt och nu när jag vakna på morgonen var håret detsamma som i går. Så nu slipper jag spendera lång tid med plattången och komplimangerna är många,dom flesta tror det är plattång men så tipsa jag om denna så jag gör det likadant här på bloggen.Spring genast ut och köp denna produkt. För mig är håret viktigt men jag har inte alltid tid att platta så nu är jag överlycklig över denna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du köpt den och vad kostade den?
Jag är alltid på jakt efter bra produkter :)

Anonym sa...

aaa det där får jag nog ta o skaffa mig!

Anonym sa...

Ohh tack för tipset. Jag har också självlockigt hår och hatar att alltid behöva platta det:)
ska genast ut och köpa en sådan...
kram på dig tjejen