onsdag, september 19, 2007

Men gud vilken röra!

För ett tag sen beställde jag Bounce nya dansdvd eller mer tränings dvd.Den blev försenad från fabriken till cdon. Jag fick hem den häromdan då funka den inte i dvdn,jag testa andra dvd filmer som funka perfekt. Dock så funkade den på datorn konstigt va?Cdon svarade snabbt att en ny dvd med Bounce var på väg hem,
den damp nyss ner vad tror ni händer?Den har samma problem som förra dvdn.
Ska jag nu skicka tillbaka denna också?Det är en enda röra för tillfället och jag är inte lite besviken då den faktiskt är riktigt bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var fel på min också! Måste vara fel på alla?

Anonym sa...

Haha, det var ju lite roligt :) Lustigt att det är fel på alla skivorna. På min går det inte att flytta "markören" eller vad man ska säga i menyn så det går inte att starta något. Är det samma som är fel på dina eller går de inte att spela alls?

Anonym sa...

Ush då. att det ska krångla en andra gång.... fy farao... Hoppas de fixar skiten snart.

kram på dig