måndag, september 24, 2007

Mitt eleven paket är här!

I dag kom mitt eleven paket,snacka om snabb leverans i like + goodiebagen man får med
I detta paket fanns dessa 2 produkter jag tänkt testa:

Aquolina Hair Perfume Spray, Litchi-En parfym för håret som skyddar håret från avgaser,cigarettrök och andra påfrestningar.

Oral-B Brush-Ups:Jag var bara tvungen att testa denna,detta är alltså engångs tanddukar som ger dig fräsch andedräkt när som och var som.

Vad jag fick i goodiebagen denna ggn,visar jag i morgon




6 kommentarer:

Anonym sa...

Får man alltid goodiebags när man beställer från eleven? Jag som äääälskar goodiebags kanske ska lägga in en beställning...

Anonym sa...

alltid kul med levererade saker!
kram

Anonym sa...

Härligt att det var snabb leverans:)
Men jordgubbar kan man inte klara sig på???? Fast å andra sidan så har hon ju ett helt staff som tar hand om henne....

Anonym sa...

Hårparfymen är jag nyfiken på! Berätta sen vad du tyckte om den.

Angel sa...

Stina:Ja man får alltid en goodiebag med ca 4 små test produkter,tycker det är himla trevligt och dessutom snabb leverans.

Evelina:=)

Teddy:Det var nåt sånt jag läste men vem vet =)

Johanna:Absolut, den kommer recenseras.

Anonym sa...

Coolt, då ska jag kika in där och kolla om jag ska lägga in en liten beställning :)