onsdag, september 26, 2007

Min goodiebag från eleven!

Tänkte visa vad min goodiebag från eleven innehöll denna ggn. Det är detta jag älskar med att beställa från eleven,man får en goodiebag varje ggn =)


Aquolina Chocolovers-parfym prov (luktar supergott)

Aquolina Pink Sugar-Parfym prov (min favorit helt klart)

Mario Badescu Seaweed Cleansing Soap-Ansiktsrengörare som jag ser framemot att testa.

Principessa Fresh Fiore Shower Cream
-Alltid varit nyfiken på märket principessa och nu fick jag chansen att testa denna produkt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh tack :)
Härlig goodie, lyllos dig!

Anonym sa...

schysst med lite gratisprylar =)
kram

Angel sa...

Stephanie:Ja sånt är kul.

Evelina:Ja,toppen produkter dessutom.

Anonym sa...

Va skoj o få med goodies, de ska jag komma ihåg!

Angel sa...

Anna:Ja,alltid kul med såna.