fredag, augusti 31, 2007

Angel är besviken!

För ungefär 2 veckor sen fick jag ett tips att shopaholic hade 70% rea och beställde snabbt hem 4 bastoppar till kanonpris. I går hade dom ännu inte kommit så jag ringde shopaholic dom bad mig återkomma i dag om jag ej fått det ännu.Så jag ringde nyss och nu ska dom återkomma efter lunch =( why me?grejen är att det skickades i slutet på förra veckan så jag vet precis vems fel det är. Och det ärinte shopaholic men jag är ändå besviken som ni kan förstå. 4 bastoppar i bra kvalitè till kanonpris är lixom borta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej :) Du hade kommenterat i khates blogg om glasögonbrudar och skrivit "bruden längst ner" , var det nått positivt menat så tack :)
ha en bra dag!

Angel sa...

Ullis:Jodå det var positivt menat.

Anonym sa...

Jag har inte heller fått mina varor.. =( börjar tröttna. Känns inte ens som att de skickat varorna. Hur vet du att de skickats? Sa dem det?