fredag, augusti 10, 2007

Erik behöver er hjälp igen!

Jag får snart starta en egen kategori för journalisten Erik Olkiewicz *s*.
Nu behöver han er hjälp för en artikel för Amelia som handlar om mode,nedan följer hans efterlysning!


Jag ska intervjua par där POJKVÄNNEN är en riktig FASHIONISTA, som tycker att bokstavskombinationer som YSL och DKNY är det bästa som finns.

Och här kommer twisten. Det är par där FLICKVÄNNEN tycker att det där med kläder är väl så där LAGOM INTRESSANT. Du vet, ombytta roller.


De som är intresserade kan kontakta mig via min hemsida http://www.frilansreporter.se/ eller maila mig på erikreporter@gmail.com .

Ps:Paren måste bo nära Stockholm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm visst är hon! HOT=)

Hoppas du haft en skön dag!!!

Anonym sa...

Kul blogg du har!! ;)