fredag, augusti 10, 2007

Vilken familj!

I går hos Oprah handlade allt om familjen. Man fick bla träffa såpafamiljen Rev Run från reality serien Runs House som går på MTV en helt otrolig familj i mina ögon, man får följa en pappa som är pastor och hans familj genom lyckliga och sorgsna stunder så som när dom förlorar sitt barn,dom lät MTV fortsätta och vara med och filma för som dom själva sa
-verkligheten kan inte stoppas.
Ett otroligt starkt beslut,från en otroligt stark familj,genom all denna sorg och förlust över att ha förlorat ett barn bestämmer dom sig för att adoptera...
Jag har aldrig tidigare sett serien men den finns tillgänglig på MTV och jag har redan sett några avsnitt.
Och man bara måste beundra deras styrka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar Ophra´s program. Hon tar oftast upp bra saker. Ha en bra dag.

Anonym sa...

jag diggar den serien! sjukt kul!

Anonym sa...

oprah är så bra!:P