fredag, augusti 24, 2007

Angels klagomål!


Var och provade den där klänningen på h&m,är ännu osäker på om jag kommer köpa den eller inte.Mitt tips är att prova en mindre storlek än vad ni har jag testa S och den var lite stor så det får bli en XS...
bild:h&m

Sen prova jag en gudinne liknande klänning på GT men den var alldeles för lång för min del.


Sen förstår jag verkligen inte folk som sitter i kassan och ser griniga ut,varför har ni valt ett sånt socialt jobb om ni ändå bara ska sitta där å se sura ut?Tro mig ni glädjer ingen.Ni har valt fel yrke BYT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med men man kan ju ha en dålig dag med... eller vara trött. Det är inte alltid lätt att vaa käck och pigg. :-)
Men jag försöker vara trevlig även om jag är trött. Jobbar i kassan i en livsmedelsbutik.

Angel sa...

Christine:Jo det kan man ha,men kassa personal är oftast butikens ansikte utåt och möter man grinig personal lämnar man butik sur och det ger inget vidare intryck =)