torsdag, mars 29, 2007

Trött på!

De anonyma påhoppen fortsätter och jag vet att det är en och samma person...Det är så sorgligt...Varför hoppa på någon med massa fula ord och elaka kommentarer?Har du inget liv?Är du avundsjuk?Tror du på allvar att jag publicerar såna kommentarer?Och snälla vad får du ut av det?Måste vara en underbar känsla att trycka ner andra för att du ska må bra eller hur?Och varför läser du ens min blogg?Tror min blogg klarar sig bra utan dina besök i fortsättningen...Och sen undrar jag varför du besöker min blogg 8 ggr på en dag om bloggen är så hemsk?Tycker du kan skriva ett mail med alla dina problem...Men det vore ju att avslöja vem du är...Och du föredrar ju att gömma dig bakom en skärm...Ja det är också ett sätt att stå för sin åsikt på...Detta inlägg skrev jag för egen skull för att jag tröttnat på dig...Att man kan ha såna åsikter om någon man inte känner men ändå inte våga säga vem man själv är...Ja jag har valt att blogga och att inte vara anonym något jag ångrar just nu för att det finns människor som du...

2 kommentarer:

Anonym sa...

elaka kommentarer på bloggen går bort! jag har klarat mig relativit bra, men råkat ut för en hel del spam :( hoppas att det löser sig!

Anonym sa...

Du kan inte blockera ipaddressen då?