torsdag, mars 15, 2007

3 plagg jag inte kommer använda!

1:Silver eller guld tights

Inte min stil och denna ggn tror jag inte jag kommer falla för dom heller som med leggings förra året detta är en helt annan sak...

2:Jeans med hög midja

Ja vissa passar i det men jag lär inte börja med det den saken är klar...Ser inte speciellt bekvämt ut...

3:Turban

Seriöst det får vara hur inne som helst...MEN jag kommer aldrig ens prova på det...Känns bara så fel

Finns det nåt plagg du INTE kommer använda i Vår/Sommar?

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag kommer inte att andvända jeans med hög midja och jag kommer inte heller adnvända metallic, kanske bara på nått litet ( bara testa för att se om det passar mig men jag tror inte att det gör de) bra sida föresten! ;)

Anonym sa...

Turban kommer jag inte att använda iaf.

Anonym sa...

Jag håller med om båda :).
Sen kommer jag inte att använda förklädesklänningar,det är absolut inte min stil.

kram!

Paks sa...

Förklädesklänningar och knästrumpor, aldrig i livet att jag sätter på mig det. Inte min stil.