onsdag, mars 28, 2007

Dagen!

Då var man hemma igen...Provat trenchcoats hela dagen och jag säger så här något jag alltid vetat jag e för kort för trenchcoats...Jag passar i kortare jackor helt enkelt om dom inte slutar strax nedanför rumpan vill säga...Det är lagom längd en sån trench har jag sett som jag ska prova i morgon tänkte jag...Var även inne på Zara riktigt snygga kläder inget jag kände för i dag men snart så...Herravdelningen sa att mina killkompisar har rätt Zara är en grymt bra butik med massa fina fynd till bra priser...Annars var dagen riktigt mysig...Köpt lite småsaker bla en chocklad tvål luktar så gott...Köpte även hem lite magasin så som cafè med Ebba och dom på omslaget...Och oreo`s som alla i sjunde himlen älskar *skratt* måste testa nu när dom kommit hit...

1 kommentar:

Anonym sa...

Oreos, Mums! =)