torsdag, mars 22, 2007

Bästa Krönikan!

I bland snubblar man över en krönika som är så otroligt bra som denna...Man känner igen sig så mycket i artikeln att det är löjligt...Jag är en sån där med mp3n på högsta volym just för att slippa höra när någon snyter sig,hostar eller nyser...Jag anser inte att jag direkt har bacill skräck MEN jag har full förståelse för dom som har såna handskar att skydda sig mot alla bakterier med eller dom som har bakteriedödande salva och smörjer in sig med...Så här kan det gå när tankarna skrivs ner...

1 kommentar:

Anonym sa...

Svarar lite på kommentaren du gav på min blogg:
Haha, nej jag vill inte ha barn just NU men jag kommer vilja ha i framtiden. Även om jag skulle få tillbaka mensen kan det ta lång, lång tid innan den blir regelbunden igen. Innan kroppen vågar lita på att jag faktiskt är någon som klarar av att bära på ett litet knyte. P-pillrerna är till för att sätta igång mensen, men jag har inte hämtat ut receptet.