tisdag, oktober 23, 2007

Rädda ett djur i Jul!

Jag vet detta är en modesajt men jag måste ändå göra detta.
Ledig i dag så jag satt och kollade på Oprah där dom diskuterade dokumentären planet earth,bla pratade dom om snöleoparder som är oerhört utrotningshotade,jag har alltid älskat djur speciellt snöleoparden så när vi besökte en djurpark och jag fick se den face 2 face var min lycka stor. Så stor att jag tom adopterat en för flera år sen,som tack fick man ett gosdjur.
Än i dag stödjer jag utrotningshotade djur
Så nu vill jag tipsa er alla om en speciell julklapp adoptera ett utrotningshotat djur på wwf.s hemsida. Du kan välja mellan isbjörn,tiger,panda,späckhuggare och Gorilla.
Du får tom ett adoptinsbevis,ett litet gosedjur och oftast en rapport om ditt djur,allt detta för 100:-/mån.
Du kan också sms:a in din donation,läs mer om hur här.
Alla borde vi kunna göra något extra för vår värld.

Inga kommentarer: