måndag, oktober 08, 2007

Angel uppmanar sina läsare!

Efter att blivit berörd av denna tjejs blogg och hennes livsöde rann tårarna längs mina kinder,aldrig har bröstcancer känts så verkligt som nu,aldrig trodde jag att så unga tjejer kunde drabbas.
Det MINSTA vi kan göra är att köpa rosa bandet eller varför inte starta en insamling?
Uppmana alla i din umgängeskrets att skaffa rosa bandet det kostar bara 20:-.

Den 10 Oktober kl 20:00 kommer hon somna in,skänk då en extra tanke till alla med Bröstcancer och även till henne.

Jag hoppas hon får det bättre på andra sidan!

Jag uppmanar därför alla mina läsare att köpa rosa bandet NU!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ush jag tänker också länka till denna tjejen. Väldigt hemskt sjukdom....
att det ska vara så orättvist.
Hoppas du får en fin kväll gumman.

kram

Anonym sa...

självklart har jag köpt bandet, tycker som dig att alla borde göra det!