torsdag, oktober 25, 2007

barnkär katt?

En av släktens prinsessor i går som jag passade,katten intill är dock lite läskig,vart ju barnvakt lite i går under bilprovningen,vi fick höra att denna katt var barnkär och den gick rätt fram till små tjejerna som lekte,jag höll ett öga på dom en bit bort när jag ser hur katten nafsar på 3 åringen (inte hon på bilden),hon som var så försiktig hoppa snabbt undan och blev jätterädd,katten förföljde henne dock och var inte ett dugg rädd lilltjejen börja ge i från sig små skrik när den närmade sig,den andra tjejen fick sig också en nafsning på benet.
Aldrig mött en konstigare katt och efter det kom den mot mig och jag absolut vägrade klappa den när den smekte runt mitt ben.
Shit om den är barnkär vill jag inte veta hur en icke barnkär katt är.
Och nej småtjejerna gjorde inget för att katten skulle nafsa dom tom lät den lukta på dom först.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vår kisse blir jätterädd för barn ;)