onsdag, oktober 03, 2007

Mina nya chick litt högar!







På bokmässan blev det en hel del chick litt köpt som ni ser på bilderna.Bara att inse jag älskar sådana böcker,det tog inte lång stund innan jag högg tag i första boken som är "där regnbågen slutar" samma författare som till ps:jag älskar dig,en läsare tipsade mig om denna bok.Tack.
Så jag har en hel del att läsa.
Detta är bara en bråkdel av böckerna,resten visar jag vid ett annat tillfälle =)
Ps:EN av dessa böcker kommer att finnas med som pris i kommande tävling på 1 års dagen!(jag avslöjar dock ej vilken)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojj så många böcker. Hur ska du hinna läsa alla:)???
jag kudne hålla händerna istyr men detblev ändå en ochannan tidning och bok till älskling:)

Angel sa...

Teddy:Ja vi får se när jag hinner =)

Anonym sa...

var det billiga böcker där eller är du rik =)