torsdag, oktober 04, 2007

Klant dag!

Ja då ska vi se!

I morse råka jag trampa på min väska i sovrummet,som jag trodde var tom men icke en kvarglömd clementin sen bokmässan låg kvar och mosades i min friis&company -NEEEJ.
In med den i tvättmaskinen,1,2,3 tvättar senare var den nästan ren så 4:de tvätten var den klar *s*

Ferarri datorn har lagt av 2 ggr,bara stängt av sig helt utan anledning eller om den är anti Bröllopsmusik vad tror ni?

Nu vette tusan om jag vågar baka muffins här hemma med detta oflyt *s*.

I kväll blir det girls night då en liten överraskning anlänt på obestämd tid,Så då vi ej setts sen i sommar har vi massa gossip på lager,hinner vi så blir det även film.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då, ingen rolig start ppå dagen. Snygg jacka du har i inlägget innan.Hoppas att ´dagen har varit bra hitills!

Angel sa...

Helena:Tack =)