måndag, juni 11, 2007

Nyheter hos cocoo.se











Här bjuder jag nu på en liten förhandsvisning av nyheter hos cocoo.se som inom 24 timmar
kommer ligga uppe till salu på sajten...
Dessa 2 läderarmband är mina favoriter redan.
De översta är enkla och söta,jag skulle vilja ha det rosa och lila.Det andra som ni ser sen är helt klart första favoriter det var kärlek vid första ögonkastet dom kommer finnas i färgerna svart,rosa och vitt.
Det rosa är verkligen i min smak så tjejigt.
Nyhterna på cocoo.se som i
mina ögon växer hela tiden är otroliga.
Rekommenderar verkligen sajten det är snabb leverans och snygga smycken vad mer kan man begära?
Dessa armband kommer kosta 185:-.

Kommer alltid nyheter när man har köpstopp *s*.
Får skylla mig själv kläderna och väskinköp tar sin del...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygga! Jag vill ha ett vitt till en brunbränd arm. =)

Angel sa...

emy:Ja det matchar ju jättebra =)

Anonym sa...

Åh. ljuvliga armband! =)

Angel sa...

Jennie:Ja visst är dom fina.

Anonym sa...

Åhhh heta :)

Angel sa...

ellinor:Tycker detsamma =)

Anonym sa...

grymt coola!

Angel sa...

Linn:Ja det är lite rock över dom...

Anonym sa...

Vad fina! älskar armband! :D Kram!

Angel sa...

Liza:Det gör jag också =)

Anonym sa...

Hej,
Just nu pågår en tävling i mitt blogg, där kan du vinna ett lyxigt halsband. Delta gärna i tävlingen så kan du vinna halsbandet ;)

Angel sa...

Åh vad kul =)