fredag, juni 29, 2007

Mitt eleven paket!

Mitt eleven paket gav mig mest glädje får jag säga...Det innehöll 3 parfymer från the library of fragrance, dofterna jag beställde heter Sex on the beach,Cosmopolitan cocktail och Ocean...Det speciella med dessa parfymer är att man antingen kan använda dom var för sig eller blanda dom...

Sex on the beach- Vid första lukten var denna parfym inte alls i min smak men den har vuxit sig in som en favorit...

Cosmopolitan cocktail- En favorit som luktar sött och ljuvligt...

Ocean- Då jag älskar havet tänkte jag ge denna en chans och den är redan en favorit och kommer bli flitigt använd i sommar...

Följde även med en godis påse hem från eleven...Visar innehållet sedan

Jag är supernöjd med en snabb leverans och sen godispåsen,lär utan tvekan beställa därifrån igen

2 kommentarer:

Anonym sa...

har spanat in cosmo cocktail med :) har ud någon rabattkod eller dylikt till sidan? hade förut men var är den? :P hoppas att jag blir lika nöjd med min beställning. skriv gärna, hälsningar från malmö

Angel sa...

Jasse:Jag tror garanterat du blir lika glad över din beställning...Någon rabattkod har jag tyvärr inte =/