tisdag, juni 05, 2007

Angels favoritsmycken!

Tänkte visa några av mina favoriter armband hos Cocoo.se.
Ja jag är ju svag för armband.

1:Detta armband är perfekt för en partyoutfit...Så snyggt 145:-
2:Detta har jag gillat från dag1 armband i form av ett skärp
min största favorit...145:-
3:Detta är också helt underbart snyggt,föll för det direkt...145:-
4:Rosa rosor är perfekta i sommar även runt handleden...165:-


Smyckena försvinner fort så det gäller att handla snabbt...

Har ni någon favorit?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det med rosorna älskar jag, så himla sött, vill ha alla färgerna ;) Och det första i sivler är jättesnyggt också!

Angel sa...

Sweetheart:Ja där håller jag verkligen med dig,rosorna i alla färger skulle vara himla snyggt =)

Anonym sa...

Så fina! De två översta gillar jag mest :)

Angel sa...

Danwei:Ja dom är jättefina =)

Anonym sa...

Ååh jag gillar den med rosor! men även den som ser ut som ett skärp va lite fräck ^^

Angel sa...

Jennie:Ja absolut =)