torsdag, juni 14, 2007

Erik behöver er hjälp!

Jag blev kontaktad av journalisten Erik Olkiewicz och nu behöver han er hjälp då jag ej vart med om detta så hoppas jag några av mina läsare kanske kan hjälpa Erik med ett reportage han gör för Cosmopolitan...Det är brådis då han har deadline på Måndag.Så har ni något av nedanstående att berätta maila då Erik,
adressen finner ni i slutet på mejlet

Hej!

Här är ett reportage för Cosmopolitan som jag undrar om du skulle vilja vara med i.

Hur som helst, det vore kul om du ville ta dig en titt på det här mailet och kanske skicka det vidare om det inte passar dig. Okej, här är det:

Har du snackat skit om någon på Internet - eller har någon pratat illa om dig?

Jag skriver en artikel för tjejtidningen Cosmopolitan om falskspel och ryktesspridning på Internet och söker tjejer över 20 som skulle vilja berätta om sina upplevelser ANONYMT.

Enligt en webundersökning har nämligen 31 procent av (de tillfrågade) tjejerna har drabbats av skitsnack på Internet.

Jag är ute efter två sorters historier:
* Tjejer som blivit baktalade på Internet och gjort något åt det.
* Tjejer och killar som snackat skit om tjejer som på Internet.

Har du något att berätta?

Maila Erik på erikreporter@gmail.com

Inga kommentarer: