fredag, juni 01, 2007

Angels blogg,Angels regler!

Det här med bloggmobbning är löjligt, nu är det dock en person som gått för långt med sina person angrepp mot mig...
Jag säger så här det säger mer om personen som skriver det än om mig.
Väljer man att gå till personangrepp men är feg nog att vara anonym vad är man då för människa? Jo någon som inte kan stå för sina åsikter men uttrycker dom gärna men förblir anonym...
Jag kommer aldrig publicera anonyma kommentarer eller personagrepp mot mig...Jag skrattar och så rinner det av mig,
Detta handlar bara om en person och den vet vem den är.

Måste dock tacka alla ni underbara läsare som får mig att fortsätta blogga.

Har man nåt att säga mig kan man mejla och säga det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra!

Och ja, precis som du säger så är det oftast någon dum liten parasit som postar alla negativa kommentarer, och ja, det är ett problem hos dem, inte hos dig. Så bra!

Anonym sa...

Synd att det finns personer som försöker förstöra för andra. De är bara avundsjuka. Stå på dig bara :D

Angel sa...

Hanna Fridén:Så tråkigt att sånt här ens existerar...

Ida:Kan bara hålla med dig...Tack =)