måndag, april 16, 2007

Nya smycken!


I går besökte jag sajten Zylber i jakt på snygga armband fann jag 2 st från Jan Jacob bäst av allt är ju att priset sjunker varje minut det underlätta inte för mig så jag kom i slutändan därifrån med 6 accessoarer....Här är större bilder på armbanden det ena med vita pärlor och det andra med rosa pärlor resten av smyckena är av märket Dazzling...Passa även på att spana in deras solglasögon sortiment då det snart är dags att ta på dom...Jag rekommenderar starkt denna sajt här finner du märken så som B.I.T.C.H,Esprit,Hultquist Copenhagen,Je Bijoux,Petra Nygren mf...Tror inte det är möjligt att shoppa billigare och roligare...Vore kul om ni ville bli värvade genom mig skriv då er e-mail adress så skickar jag er ett mail + att ni får ett presentkort på 50 kr...

Update:Solen skiner och snart är det lagom varmt i Trädgården för nåt annat kan man inte göra då skolan satt in en tenta kl 16-19 det är vad jag kallar dåligt tajmat...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Söta, ska garanterat in där och kika.
Ha en bra dag idag...

Anonym sa...

vad kul gumman! :-) hoppas du använde din 50 kr presentkort som man får Kramar!

Anonym sa...

Vad spännande! Måste spana in den sidan! =)

Anonym sa...

Vilka söta armband! Kommer passa fint i sommar.

Angel sa...

Mia dh:Gör det...Tack detsamma =)

Kelly:Den kom väl till pass gumman...

Amanda:Gör det =)

Johanna:Ja det är det jag hoppas på =)

turbotrollet sa...

Fina halsband! :D Var in och tittade igår, men hittade faktiskt inte så mycket i min smak, men dina halsband var fina!

Anonym sa...

Jag tycker Zylbers koncept är kul! Jag har blivit värvar och väntar på mitt presentkort, sen ska jag shoppa lite :)