söndag, april 01, 2007

Äckel varning!

Jag har vart så glad över vår trädgård att fixa lite,mysa i och allt sånt där men i går kom GP och vad står på framsidan "Mördarsniglarna anfaller"...Jag hade aldrig haft en tanke på dessa äckliga små saker...Och sen fanns tips på hur man blir av med dom...

1:Klipp isär dom?Allvarligt ALDRIG i hela mitt liv att jag ens gör det...

2:Häll dom i en burk med öl,Det kan bli klibbigt när man häller ut dom?ALDRIG det heller...

Massa vidriga tips till slut fanns även några tips som kostar och där fanns en del jag tror jag...

Men ändå jag har förträngt tanken på dessa äckliga varelser så länge fram tills nu när jag insåg att vi har Trädgård klart vi kommer ha såna äckel djur i den...Men min trädgård ska dom inte få förstöra...Finns det nån nytta dom gör eller?Nej nu kom GP ska kika igenom den...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara att hälla salt på dem så blir du av med dem, inte fullt så äckligt. ;)

Angel sa...

tesan:tack för tipset =)