fredag, april 20, 2007

Dagens outfit!

Inga klagomål på hur dåligt jag posar =) jag får öva...Solen skiner i alla fall ute även om kläderna ligger högt och lågt i min walk-in-closet...

Jeans,VeroModa
Tröja,Style
Scarf,h&m
Väska,Åhlens
Väsksmycke,Zylber

Update:Min kära anonyma läsare jag trodde jag blivit av med är BACK...Här kommer svar på tal till min uppenbara beundrare (se ironin)

1:Sluta besök bloggen den går bra utan dig...
2:Stå för dina åsikter om du ändå kan uttala dom...
3:Jag publicerar inte anonyma kommenarer!

7 kommentarer:

Anonym sa...

:-)
Kikat på min Guide??
www.kempo.nu/TheGuide

Anonym sa...

snygg tröja!

Anonym sa...

Här är det riktigt trist väder! Funderar också på att beställa från Zylber, de har mycket fint. Funkar det bra? =)

Angel sa...

Anonym:Ska kolla in genast...

Sofia:Tack...

Amanda:Ush då =/ ja Zylber är riktigt bra och levererar snabbt =)

Anonym sa...

:-)
Har du kikat på min Guide än?
Kom gärna med förslag så den kan bli ännu bättre...

www.kempo.nu/TheGuide

Anonym sa...

Vad snyggt! Gillar tröjan, :) Här i Sthlm blåser det kallt, tyvärr. Ha en trevlig helg!

Angel sa...

Johanna:Ussh då =)