lördag, februari 16, 2008

Student 2008?

Jag får alltid massa frågor om studentklänningar,så även i år kommer jag uppdatera med potentiella studentklänningar.
Detta är årets första klänning jag funnit som kan passa en student 2008,helt underbar klänning med lite gudinne stuk över det hela.
Förra årets favorit jag fått otroligt många frågor om kom från Ellos'>Ellos,så även denna då Ellos'>Josefssons och Ellos'>Ellos samarbetar.
Denna kostar 349:-

Bild:Ellos'>Josefssons

Om lite mer än 3 mån är det min lillasysters tur att ta studenten,
snart sätts jakten i gång på studentpresenten,what to give?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Love the dress:) Fin modell var det på den också:)

Anonym sa...

så fin! själv är jag silvertyp, men annars hade jag lätt kunnat tänka mig den på studenten... för 3 år sen hihi =) tiden går fort! väntar på ditt mail gumman!
kram

Anonym sa...

Åh, önskar nästan att jag fick ta studenten igen bara för att få ha den klänningen :)