onsdag, februari 06, 2008

Mycket tjat om barndomsvännen!

för snart 13 år sen så flyttade barndomskompisen i från mig och vår kontakt bröts ganska snart efter det,nu väntar snart en reunion emellan oss,vi har pratat en hel del och jag har fått uppdraget att få med barndoms bilderna på oss och alla andra som vi umgicks med,i dag slog det mej att jag skulle kunna göra ett kollage av dessa bilder.
Trots att det var vi som var best friends var vi ca 10 st som var väldigt nära varandra.
Hur kommer det då att vara att återse någon efter 13 år?
Min baby säger att det kommer pratas nonstop mellan oss flickor och att vi antagligen behöver vara ensamma?Andra säger att det kan bli en besvikelse,för att deras barndomdsvänner vart det.
Tråkigt och negativt tänkande.
Men det ska erkännas jag är himla nervös och kommer säkert skaka av rädsla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du blir nöjd :D