tisdag, februari 12, 2008

Vinn biljetter till:Ps i love you!



I samarbete med Nordisk film AB kommer jag lotta ut 5*2 biobiljetter till filmen Ps i love you.
Trailern finner ni här.
Är inte detta en undebar alla hjärtans dag present så säg?Efter att ha läst boken,så harj ag verkligen sett framemot filmen.
Förhandsvisningar går 14/2 och premiären är 15/2,passande datum för denna film,I filmen kan man bla finna Hilary Swank,Gerard Butler och Lisa Kudrow.
Hur gör ni för att tävla då?
Skriv bara en kommentar vem du vill ta med på denna film?Glöm ej bloggadress eller mailadress.
Lycka till!

24 kommentarer:

Cia sa...

Jag skulle vilja ta med mina bästa vänner på bio och sen gå ut och äta på något mysigt ställe efteråt. Jag tycker ofta att man glömmer vännerna och fokuserar på sin partner på alla hjärtansdag ^^'

Anonym sa...

Självklart vill jag ta med min pojkvän som får panik ångest på alla hjärtans dag. Med det här kan jag visa att man inte behöver överdramatisera det hela. Det räcker med en mysig film + popcorn på bio:)
Så han inte får sån prestationsångest haha.
loves_rock_n@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulel vilja gå med min pojkvän på bion, vi har inte mycket tid över till att ses då både jobbar,studerar,tränar och gör livets alla andra ting i verckorna, så ett biobesök skulle sitta fint! Kram JOhannah

Anonym sa...

Jag skulle vilja ta med min mamma, hon bara jobbar och jobbar nu för tiden. Hon skulle behöva komma iväg på någon mysig lten film!

Anonym sa...

Jag hade tagit med min pojkvän och se filmen, firar vår 2 årsdag i anslutning till alla hjärtans dag så hade vart perfekt :)

Anonym sa...

Ohhh men självklart vill jag ta med min älskade fästman. Som står ut med mig och alla mina brister :) You know what I mean. Passande titel till passande känslor:)

stor kram

Anonym sa...

Jag vill vinna. Tar med min underbara mamma och går på bio, tar även med syrran. så henne får jag bjuda på en biljett :)

mail:
elina@live.se

Bloggadress:
finaelina.blogg.se

Hem och Lycka sa...

Jag tar med mig min man, vore perfekt med en vinst såhär när mannen inte mår riktigt bra.

Anonym sa...

Gah va roligt :)
Mitt lilla 'gäng' är precis 10 pers och alla är fullkomligt galna i den där filmen, vore en perfekt grej för oss alla att göra :)

Anonym sa...

hej tjejen!

självklart vill jag vara med och tävla!
den jag vill ta med om jag vinner är min blivande make eftersom vi är så fattiga nu i och med bröllopssparandet haha =) Nej så illa är det ju förstås inte, men du förstår nog att man hellre håller i pengarna till det! Hur som får jag nästan aldrig med honom på kärleksfilmer men jag gissar på att om han slipper betala så kan jag nog få lite biomys med min älskade trots allt =)

kram

Anonym sa...

Skulle hellt klart ta med min man. Är över ett årsedan som vi var på bio sist, så detta hade varit en perfekt sak att göra.

Anonym sa...

jag hade velat ta med mig min bästa kompis, det knakar lite i vårat kompis-förhållande just nu.
http://fashionflipp.blogg.se

Anonym sa...

förresten testa dig i min blogg (mini-test) vilken shoppingtyp är du?
ha det bra,
http://fashionflipp.blogg.se

Anonym sa...

Jag vill tävla! :D För att jag & min pojkvän bor 50 mil ifrån varandra, på torsdag är det Alla hjärtans dag & om 1½ vecka firar vi ett halvår tillsammans, och troligtvis kommer vi inte hinna ses då heller :/ Så skulle vara så underbart kul att kunna bjuda honom på bio sen som en alla hjärtans/halvårs-present! Eftersom jag är en fattig student har jag nog inte råd med det annars.. Så detta vore superbra! :)

Anonym sa...

Om jag vinner biljetter så vill jag ta med min älskade syster! Kanske ett oväntat val men vi ses nästan aldrig medans jag och min älskade pojkvän ses varje dag. Så lite kvalitetstid med siz vore en undebar alla hjärtans dag present! :)

Anonym sa...

Jag skulle utan tvekan ta med min mamma på bio. Hon är den som alltid har ställt upp, och det är det absolut minsta jag kan göra för att visa tacksamhet.. :)

Unknown sa...

Jag skulle ta med mina närmaste vänner! Man ska ju försöka visa lite extra kärlek till vännerna också...

Anonym sa...

Jag tar med mig min älskade sambo och pappa till våran son om jag vinner :) Fira alla hjärtans dag, våran 2a förlovningsdag och min födelsedag. Kan väl inte göras på bättre sätt en till en mysig film på bio :)

Mvh Ammie

(ammie@leppinen.com)

Anonym sa...

jag har inte varit på bio på, ja, det är faktiskt säkert två år eller nåt, så jag skulle gå själv - två ggr! mohaha! närå, jag skulle ta med min polare pancake. för vi har inte heller setts på nästan lika länge.

Anonym sa...

Jag skulle jättegärna vilja ta med min syster och gå och titta på P.S I love you. Vi har inte träffats på jättelänge så det skulle vara kul om vi fick gå på bio tillsammans.

Anonym sa...

Jag skulle ta med tjejerna i min klass på filmen, har precis börjat plugga på högskolan och skulle bli en sån bra överaskning om jag bjöd med de tjejer som vi är i klassen :) de hade blivit så förvånade och det hade stärkt sammanhållningen mellan oss!

mail: frida_m2007@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag skulle absolut ta me min älskling såklart! Bara för att han e HAN o stöttar mig i allt.. ;-)

Anonym sa...

Jag skulle ta med min pojkvän. Är nyopererad och har fått veta att vi mest troligt kommer få kämpa för att få barn, så just nu behöver vi all mysfaktor vi kan få!

Ann-Christin sa...

Jag skulle ta med min mammma och naturligvis skulle vi ta ett glas vin eller två före bion!