Roligt,prata med försäljaren i går.
-Kommer det bli nåt mellanrum när jag byter från kontantkort till abonnemang?
Han-Nej,du använder kontantkortet sen när det blir inaktivt byter du till abonnemanget.
I morse blev kortet inaktivt,jag bytte såklart men det fortsatte vara inaktivt.
Ringde kundservice.
-Det kan ta upp till 3 arbetsdagar innan det funkar,detta informerar vi alla om.
Kan jag ju meddela att säljaren INTE gjorde,han lova ju INGET mellanrum,Bäst av allt jag får inte ens använda min nya mobil *haha*
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Fy för säljare som ljuger.
Jag har blivit irriterad många gånger på kundtjänsten och telefon försäljare.. Fungerar inte.
hej hej tjejen. vad surt att du har sådan krångel med din nya fina mobil. Hoppas du fixar till allt snart. Visst vill man börja använda den så fort som möjligt.
Mina ord kanske inte är till någon hjälp men du ska veta att jag tänker på dig och vet hur du har det.
kramis
Skicka en kommentar