tisdag, mars 11, 2008

Aldrig mer!

Det finns 2 företag jag verkligen avskyr just nu men nämner inga namn,men som jag berättat har mobilen gått sönder 2 ggr sen Januari och efter reparationerna har den sen hållt 1 vecka sen är det samma sak igen,till slut hävde vi köpet.

Häva ett köp är bland det jobbigaste man kan göra,mobilen skickas ju tillbaka till tillverkaren som undersöker den och även om det står ett datum från butiken där du köpt den ungefär när detta är klart så stämmer det troligen inte.
Dom har inte ens fått svar från tillverkaren,börjar tro att det vart enklare om jag bara tagit en likadan mobil igen faktiskt,det är så dålig service så det finns inte.

Jag HATAR dålig service.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som Telenor. Är så trött på dom. Ska byta när mitt abonnemang går ut.