tisdag, maj 22, 2007

My Precious!



Först måste jag tacka Cocoo.se för en oerhörd snabb leverans
mindre än 24 timmar...
Detta paket dök upp i dag från Cocoo.se...
I går föll jag för detta halsband ett hjärta med änglavingar...
Oturligt nog fanns den bara i ett exemplar men jag fick tjing på det kan ni förstå det?

Jag blev så glad...
Och beställde även detta armband som kommer bli min sommar favorit...
I hop med halsbandet...
Det kan hända att det kommer in fler halsband om någon/några är intresserade...Precis som med skärparmbanden ni vet?
Jag är i alla fall överlycklig att vara en av dom få som bär ett sånt här halsband....
Som jag såg nyss är även armbandet slut...
Men som sagt supersnabb leverans...

Halsbandet kostade 245:-
Armbandet 145:-

13 kommentarer:

Anonym sa...

åå va fint:)
hehe ja men ibland är man ju trött fast man sovit mycket.. seg liksom:)

Anonym sa...

Tjusigt, en till sida att besöka. Ha en bra dag :)

Angel sa...

Karin:Ja visst är dom fina =)...Jo det har du rätt i...

Mia dh:Ja jag gillar dom verkligen =)...Ja besök sajten...

Anonym sa...

SvaR: nej jag såg den på ens blogg, sen har folk kopierat min text :)

Angel sa...

Minna:Aha men det är en jättefin tanke verkligen...

Anonym sa...

oh, jag gillade verkligen det guldiga armbandet. super fint!

Angel sa...

Cassandra:Ja det är verkligen jättefint =)

Anonym sa...

vilket fin halsband :) ska beställa något armband därifrån. skönt att det tog kort tid med leveransen :)

Angel sa...

Emma:Ja dom har verkligen mycket fint där...+ att servicen är jättebra...

Anonym sa...

Vad fina smycken!! Beställde ett guldigt skärparmband nyss =)

Angel sa...

Johanna:Skärparmbanden är jättefina...Jag är jättenöjd med mina köp =)

Unknown sa...

hej! Kul att titta in på din fina blogg och hitta så trevliga ord om min site och min service!

när får vi se en bild med smyckena på? jag ska se om jag kan få in fler ex av dem.

kram till dig Angel! :)

hälsningar fr

Coco

www.cocoo.se

Angel sa...

Info:Ska fixa det i dag =),lätt att skriva bra saker när siten är så bra...