torsdag, maj 10, 2007

Helgen i Gbg!

I helgen händer det saker i Gbg...Den 12 Maj är det nämligen Göteborgsvarvet om vädret är bra är det alltid trevligt att sitta i Slottskogen vid starten och se alla springa förbi...Som om inte det vore nog för alla trafikanter är Nato i Göteborg...Som medför protester...Jag tycker dock det är lite spännande...Mest för att jag vill se båtarna som förvisso inte allmänheten kommer kunna se på nära håll men man kan ändå få en tjuvtitt i hamnen...

Update:Vad var det jag sa helgen innebär massa problem i trafiken...Men jag ska ändå åka in till stan som planerat men INTE för att demostrera mot NATO om ni trodde det...

Update2:Okej nu har dom lagt upp bilder på det jag misstänker är hangarfartyget...
Snälla jag vill också va ombord och ja mingla med militärer och sjömän...Jag har en miljon frågor ju + att skeppen är mäktiga...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Händer massa kul i Sthlm oxå, och jag kommer missa ALLT för jag jobbar :/

Anonym sa...

hehe tack

Anonym sa...

haha helt sjukt i trafiken igår ju. Synd att det inte är sol idag när varvet går hade vart lite goare. :) M

Angel sa...

Ally:Sånt är alltid tråkigt..

Denise:Varsågod =)

Anna:Ja det var nog galet...