söndag, maj 06, 2007

Ljuva Söndag!

I dag är det Söndag och vädret är helt okej så det blir klänning på...Tyvärr är det den veckan i månaden man inte alls känner sig fin =/...Har i alla fall:

Klänning,Divided
Knästrumpor,h&m
Väska:Friis&company
Parfym:Paradise passion,Naomi Campbell

Åh läste nyss att självaste Elin Kling träffat The Sartorialist himself...I hop med Daniel Lindström...Jag ljuger om jag inte är avundsjuk

Update:Nyss hemkommen med 4 härliga böcker...75% Chicklits,25% seriös bok...

Update2:Pecis sett reprisen av Stina! på SVT där bla Ebba Von Sydow gästade,där är min förebild (förutom att hon är Göteborgare),hon är en smart affärskvinna,jag avgudar Ebba helt enkelt som så många andra...Även Janne Josefsson var med och han är ju en så bra journalist,Jens Lapidus som skrivit Stureplansromanen Snabba Cash var med,Han kan debattera minsann...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sicken snygg väska - men varför döljer du hela klänningen? Haha!

Jag kan inte hjälpa att den där fågeln blev knasig. Hade öppen dörr ända tills jag skulle sova och hann inte titta om den var kvar imorse. Dummadumma jag skäms över mig själv. :/