tisdag, november 14, 2006

Torra läppar

är något jag alltid får så här på Hösten/Vintern...Något jag ogillar så för första gången någonsin ska jag testa försvarets hudsalva som sägs vara jättebra...I dag väntar lägenhetsvisning av vår lägenhet...Har bestämt mig för att inte ta en bloggpaus än den kommer automatiskt under flytten ändå så =)

Och så dagens why?Britney kom igen nu...Än är julen inte här...Call Rachel Zoe någon...Och på tal om Rachel Zoe så kommer hon dyka upp i Cosmo varje månad from nu och ge stiltips =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har hon på sig igenligen, det ser helt hemskt ut ju... :S

Anonym sa...

försvarets hudsalva är kanon!

Angel sa...

Fliickan:Kan bara hålla med...

Frida:Bra att höra...

Anonym sa...

För de ynka kronor som försvarets hudsalva kostar är den verkligen super. Annars är Dermanords lip protection min favorit! :)

Anonym sa...

För de ynka kronor som försvarets hudsalva kostar är den verkligen super. Annars är Dermanords lip protection min favorit! :)