onsdag, november 29, 2006

Så var det i gång

nu kan jag äntligen avslöja att jag är en av dom lyckliga bloggare som kommer recensera kläder för H&M under deras kampanj gift of the day som pågår mellan 1-23 December...Jag har precis hämtat plagget som är en tröja med scarf efter en tuff dag i skolan så bilder på mig i den kommer i morgon...Men jag är himla nöjd speciellt med färgerna då den tycks finnas i 2 olika...Detta kan bli ett favorit plagg för tjejen som inte ofta klär sig färg glatt...Vill ni veta mer om erbjudandena logga då in på
och anmäl din e post adress till deras varje dags erbjudande nu...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt, ser fram emot att läsa mer om det på din blogg :) Fina färger på tröjan

Angel sa...

Christin:Vad kul...Tack =)ja visst är färgerna great =)

Anonym sa...

Åh vad kul! Måste vara spännande :)

Anonym sa...

Konstigt.. den där tröjan och scarfen finns ju redan i butik...

Angel sa...

Johanna:Jo det är spännande =)

Anni:Ja en del av plaggen som dom andra bloggarna fått finns också i butik men det vi visar är kläder som kommer bli rejält rabatterade under 1 dag =)

Anonym sa...

Grattis! Alltid trevligt med gratis käder!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Angel sa...

Sophie:Åh tack =) Ja alltid kul med nåt sånt här spännande...

Anonym sa...

Den är jättefin! Kan absolut tänka mig att köpa en sådan :-) Du får väl behålla den? ;-)

Angel sa...

Sandra:Ja asså jag gillar färgerna...Precis vad min garderob behöver...Jodå jag får behålla den =)