torsdag, november 16, 2006

Tillbaka

hade en dags uppehåll i går... Skolan kan vara rätt tuff sen var jag lite irriterad i går med...Måste bara säga att jag gillar dessa bloggar där folk är anonyma och namedroppar och bara är ärliga det är något jag gillar...Fick en chock i går trodde att man vid 20+ var vuxen och inte satt på lektionerna och prata illa om andra men inte då i går bevisades motsatsen det som gjorde mig upprörd...Mobbning är något jag är helt emot och jag anser att skriva i sina anteckningsblock saker om andra och sen visa sina bordskamrater det och fnissa och titta på personen är mobbning...Hur vet jag detta?Jag satt vid bordet intill svårt att undvika allt fnitter å sen hur dom tittade på denna person...Det spelar ingen roll hur personen ser ut,kroppsform,fel "sorts" glasögon,klädstil,konstig hårfärg, eller vad det nu än kan vara...Man ska inte mobbas...Väx upp...Ja detta är en sak som upprör mig för jag tycker det är fel...Vad tycker du?
Vad anser du om mobbning?
Fel...
Helt rätt...
Vissa förtjänar det...
  
Free polls from Pollhost.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad fruktansvärt. Att vuxna människor kan bete sig så! Om deras egna barn hade blivit mobbade, undrar om dom hade betett sig på samma sätt då?!
Jag pluggar till lärare och barn som har blivit mobbade bär med sig det för alltid.

Anonym sa...

Klart det är fel! Om du vågar kanske du kan säga till nästa gång. Jag tror det lätt bli så när folk är i en grupp, de tar efter ledarpersonen fast de kanske egentligen inte alls är mobbingtyper.

Angel sa...

Frida:Ja det var fruktansvärt...Att man kan bete sig så...

Käthe:Jo jag tänkte på det men trodde faktiskt läraren skulle ingripa men inget hände...