torsdag, januari 17, 2008

Strömavbrott under uppdrag granskning!

Jag som så många andra däribland Katrin Schulman såg i går Uppdrag gransknings intevju med Denho Acar som är ledare för Originial Gangsters,då jag fick med mig svensk maffia med hem från bokmässan,tyckte jag att detta måste jag ju se.
Reportern som utförde intervjun imponerade med sina frågor och motfrågor,jag vet inte om jag vågat ställa alla frågor som hon gjorde.
Vissa frågor och vissa svar fick mig att reagera starkt,som tex vad gjorde svenska myndigheterna för att hjälpa till?
mycket förutom att skriva en massa rapporter.
Mitt i intervjun går strömmen,inte så konstigt med tanke på att det antagligen beror på det blåsiga vädret.
Men 3 min senare satt jag återigen och kika på intervjun.
Kolla in gårdagens program här.

1 kommentar:

Anonym sa...

vip grejen?