onsdag, januari 23, 2008

Det här är inte sant!

Jaha,nu är jag rasande på riktigt,min mobil jag fick tillbaka för mindre än 2 dagar sen är TRASIG IGEN.Denna ggn är skärmen inte vit utan svart,det är exakt samma problem men med en svart skärm.Detta kan bara inte hända.
Jag är rasande och nu får det vara nog,har dom lagat den på allvar eller skämtar dom med mig?
Har dom lagt en bit tejp i mobilen eller?
Jag är allt annat än lycklig och det ska dom få höra i dag.
Den var inne på lagning knappt 2 veckor och på 2 dagar är den trasig?
No more miss nice girl.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad frustrerande..Jag är glad att ingen av mina mobiler någonsin gått sönder!

Anonym sa...

Usha då. Nu får du skälla på de ordentligt. Kan de inte ge dig en ny mobil... Detta är ju andra gången den pajar...