fredag, juli 06, 2007

Gekås!




Det blev till slut Gekås,första ggn för mig där och vilken guldgruva säger jag bara...Det brukar vara långa köer för att komma in men jag antar att vi åkte på en bra dag så det fanns inga köer, tänka sig att inuti finns det 60 kassor det ni...Hitta massa fina saker som jag kommer visa upp lite då och då...Men jag fann äntligen min smyckeshållare som ni ser på bilderna,den kommer bli en liten färgklick i min walk-in-closet...Den fanns i alla möjliga färger oturligt för mig hade folk vart så klumpiga att många va trasiga men jag fann denna och en annan...Priset var endast 50:-

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fynd! Jag letade i hela Stockholm efter min (det var ett par år sedan) och då pröjsade jag närmare 200:- för den. ;)

Angel sa...

Marlene:Ja jag har också letat länge och detta kändes ju som ett bra fynd =)

Anonym sa...

Den har jag i rött. Mycket snygg smyckeshand =)

Angel sa...

Johanna:Ja den är snygg =)