onsdag, januari 10, 2007

I en annan värld?

Var i stan för att köpa kursböcker i morse...På väg hem gick jag genom centralen med mp3 spelaren på ganska hög volym...En röst talar urhögtalarna på centralen jag tror naturligtvis att det är rösten som anger avgångs tider så jag reagerar inte utan fortsätter gå igenom...Affärerna är på väg att slå igen kl 11 på morgonen?Varför? Jag tar av mig hörlurarna och då hör jag...-Utrym stationen nu...-Gå mot närmaste utgång...Strax efter det kommer väktare...Eh okej så jag gick ut vid närmaste utgång...Man ska nog vara uppmärksam trots MP3 spelare...Med andra ord sänk volymen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

trevlig blogg! En liten fråga bara varför har en del så mycket reklam på sin sida? *nyfiken*

Angel sa...

Sofia Style:Tack =) för att det går att tjäna pengar på reklam...