lördag, januari 06, 2007

Bokrecension!

Under lovet har jag ju som sagt läst en del...En av dom böckerna var Magdalena Graafs bok "Det ska bli mig ett sant nöje att döda dig"...Jag läste ut boken på en och samma dag för jag kunde inte sluta...Man blev otroligt berörd och ögonen tårades i vissa delar...Men det fanns ingen chans att man kunde lägga i från sig boken för man ville hela tiden veta vad som skulle hända härnäst... Man kan inte annat än att beundra Magdalena efter att ha läst boken...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blir jag intresserad av att läsa den!

Angel sa...

Johanna:Det tycker jag du ska =)

Anonym sa...

Där tog du död på några fördomar om boken jag hade. Eftersom ungefär varenda kändis nuförtiden skriver en bok är det lätt att underskatta de kanske.. hm. Ska nog kolla i den nästa gång jag får en chans;)

Angel sa...

Miss Rude box:Jag hade också mina fördomar innan men denna boken är så läsvärd...

Anonym sa...

Jag har precis beställt den, blir kul att läsa.

Angel sa...

Anina:Då har du mycketb ra läsning att se framemot...