fredag, januari 04, 2008

Ångest!

Denna klänning fann jag i går på h&m`s rea,I Organic cotton och den är helt underbar.
Köpte jag den?Nej,för jag tänkte.
-När kommer jag använda den?
MMs:ade bilden för att få smakråd av motsatta könet,svaret blev.
-Snygg,kan va kul med en färgklick i stället för bara svart och grått.
-Suck,då hade jag precis lämnat den och bestämt mig att NEJ.
-Då kom ett sms -Du ville jag skulle hata den va?
Och vi säger att män inte förstår oss?haha.
Hur som så spökar den ännu.
Jag tror jag vill ha den.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket för gratulationerna..=)

Anonym sa...

Åh, den är så fin! Har gått och känt på den ett tag, men den har inte funnits i min storlek tror jag..hur som helst, grattis till fyndet!

Anonym sa...

åh den är jättesöt!

Anonym sa...

haha ja men visst kan de förstå oss om de bara vill =)

tycker med du skulle köpt den, den var jättefin! färgen var jättehärlig!

kram

Angel sa...

Lari:Varsågod =)

Patricia:Tack.

Systugan:Ja den är cute.

Evelina:Ska uppdatera om det strax,då den är min nu =)

Anonym sa...

Klart du ska köpa den. Supersnygg.