fredag, januari 18, 2008

Ditt onenight-stand kan vara den rätta?

I Cosmo brukar jag alltid läsa kärleksmart sidorna,där fann jag i går denna artikel om onenight-stands.
Hur många vaknar dagen efter och är redo att ge killen från gårdags kvällen en chans?
Och hur många killar gör samma sak?
Njae just det.
Men har nån av mina killkompisar vaknat upp med just denna känsla så rätta mig gärna,
Nu är i alla fall nya grejen att ge honom en chans eller kanske tom 3?Jag måste säga att det låter tveksamt och att jag fortfarande röstar för att smita i väg.
Men någon eller några kanske kan motbevisa mig,att det kan funka med ett onenight stand,mejla mig gärna då och berätta er historia så lovar jag att publicera den.
angels_blogg@hotmail.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj en sådan lång slöja hade nog varit ganska jobbigt. Klänningen är tung nog och så vill jag inte ha en massa kladdiga barn som tar i mig...
Btw I don´t like one night stands. Känns lite konstigt att vakna upp med någon helt okänd....

kramis

Unknown sa...

MM, klurigt det där.. Men med rätt person så..